Tampere-talon visio on olla Suomen arvostetuin tapahtuma-alan brändi. Yhtiö muun muassa tuottaa tapahtumia, konsertteja ja yritystilaisuuksia, vuokraa tilojaan ja toimii promoottorina. Yhtiön arvoja ovat rohkeus, ratkaisukeskeisyys, toisten kunnioittaminen sekä vastuullisuus – jossa Tampere-talo pyrkii olemaan tapahtuma-alan edelläkävijä.
Kirjoittavat Generalistit on toiminut yhtiön viestinnän kumppanina vastuullisuusviestinnässä ja vuosiesitteen sisällöntuotannossa. Monipuolisesti talon toimintaa ja ihmisiä esittelevän vuosiesitteen olemme tuottaneet kaksikielisenä – suomi ja englanti – hyvin itsenäisesti alkubriiffeistä valmiiksi teksteiksi taittoa varten.
”Olemme erittäin tyytyväisiä KG:n ammattitaitoiseen palveluun, joka vei asioita jämptisti ja kokonaisuutta halliten eteenpäin sekä vastasi tarpeisiimme joustavasti. Lämmin kiitos koko Kirjoittavien Generalistien tiimille, joka on työllään rikastanut Tampere-talon yhtiöviestintää”, sanoo Tampere-talon markkinointi- ja viestintäjohtaja Tiia Välimäki.
Vastuullisuusviestintää eri puolilta
Vastuullisuudessa Tampere-talo on omaa luokkaansa. Yhtiö on sitoutunut YK:n kestävän kehityksen tavoiteohjelma Agenda 2030:een, ja työskentelee joka päivä ympäristön, ihmiset ja talouden tasavertaisesti huomioiden ja kestävää kehitystä tavoitellen.
KG on saanut olla mukana tuomassa Tampere-talon vastuullisuutta näkyväksi ja kirjoittanut artikkeleja muun muassa sateenkaariviestinnästä ja yhteiskuntavastuusta. Olemme myös kääntäneet tekstejä englanniksi.