Päästöjen vähentäminen, liikkumisen lisääminen, ihmisten ja ympäristön hyvinvointi, ekologinen elämäntapa…
Vapaus on voimakkaassa kasvussa kiitävä startup, jonka liiketoiminta keskittyy kestävän liikkumisen ratkaisuihin. Sen merkittävin tuote viimeisen vuoden aikana on ollut työsuhdepyöräpalvelu.
#referenssit
Palvelumme:
Sisällöntuotanto / Käännökset
Kirjoittavat Generalistit tuli Vapauden kumppaniksi jo ennen jättimäistä kasvua ja on sinnitellyt mukana turbulenssissa.
”Kiitänkin KG:tä erityisesti proaktiivisuudesta, sillä vauhdilla kasvavan yhtiön tyypillisessä resurssivajeessa ja alati muuttuvissa tilanteissa emme ole itse aina pystyneet edistämään omia sisältöjämme ja muita viestinnällisiä asioita. Silloin KG-läiset ovat puskeneet eteenpäin”, kertoo Vapauden kasvumarkkinoinnista vastaava Lotta Vänskä.
KG on tuottanut Vapaudelle useita sisältöjä kuten asiakastarinoita sekä ponnistanut koko Vapauden nettisivun käännöksen englanniksi.
Hyvät sisällöt siivittivät rahoituskierrostakin
KG:lle Vapauden aiheisiin sukeltaminen on ollut innostavaa, sillä arvopohjat loksahtavat täysin yhteen. On upeaa kirjoittaa työsuhdepyöräilystä ja sen vaikuttavuudesta, kun myös itse uskoo maailmaan, jossa yksityisautoilu siirtyy marginaaliin ja ekologisemmat liikkumisen tavat valtavirtaan.
”Arvostan sitä, että KG ymmärtää meidän maailmaamme ja voin täysin luottaa heidän tekemiseensä. He ottavat koppia puutteellisistakin ohjeista ja sietävät meidän keskeneräisyyttä”, Vänskä sanoo.
Vapaudelle hyvistä sisällöistä on Vänskän mukaan ollut hyötyä myös rahoituksen kannalta – se sai syksyn 2021 rahoituskierroksella yksityisiltä sijoittajilta yhteensä 2,8 MEUR pääoman.
Hyvässä vauhdissa olevalla Vapaudella kuitenkin riittää haastetta. Esimerkiksi Vapauden työsuhdepyöräedun piirissä on Suomessa nyt noin 70 000 ihmistä, mutta vasta alle 10 % hyödyntää etua.
”Miten saadaan yhä useampi valitsemaan pyörä yksityisauton sijaan? Voisiko pyörä olla tulevaisuudessa ihmisten pääliikkumisväline, jota muut liikennevälineet autosta julkiseen liikenteeseen täydentävät? Miten kannustaa kestävämpiin valintoihin syyllistämättä? Näitä kysymyksiä työstämme viikoittain.”
Ja niin ajatusjohtajan pitääkin tehdä. Yhteistyö ja ilosanoman levittäminen kestävän liikkumisen puolesta jatkuu.
Muut referenssimme―
Transperheet-yhdistyksen nettisivujen saavutettavuus kuntoon
• Saavutettavat nettisivut
• Saavutettava kieli
Nettisivuista tuli hienot – asiakkaiden kokemuksia
• Web design
• Sisällöntuotanto ja copywriting
• Markkinoinnin ja viestinnän käännökset
Bezzerwizzer – luovia sisältöjä ja 147 % myyntibuusti
• Luova sisällöntuotanto ja lokalisointi
• Käännökset
• Projektinhallinta
• PR-suunnitelma ja toteutus
• Vaikuttajamarkkinointi
Valoro – osaaminen ja ammattitaito tyylikkäästi esiin
• Brändi ja identiteetti
• Viestintä- ja markkinointistrategia
• Sisällöntuotanto ja copywriting
• Hakusana-analyysi ja hakukoneoptimointi
• Projektinhallinta
GreenStar – vihreää markkinointia, vastuullista viestintää
• Viestinnän konsultointi
• Viestintä- ja markkinointistrategia
• Sisällöntuotanto ja copywriting
• Markkinoinnin ja viestinnän käännökset
Tella – koronakeväänä nousukiitoon
• Viestintä- ja markkinointistrategia
• Ulkoistettu viestintäjohtaja
• Sisällöntuotanto ja copywriting
• Markkinoinnin ja viestinnän käännökset
Futures Platform – tulevaisuus luodaan yhdessä
• Sisällöntuotanto ja copywriting
• Markkinoinnin ja viestinnän käännökset
Takeoff Partners – sijoittajakolmikko arvostaa laatua
• Sisällöntuotanto ja copywriting
• Sosiaalisen median hallinnointi
Websters – luovia sisältöjä, täydellistä kieltä
• Viestintäkonsultointi
• Markkinoinnin ja viestinnän käännökset
• Luovat sisällöt
Novago – uusyrityskeskus rakentaa tulevaisuutta
• Sisällöntuotanto ja copywriting
• Markkinoinnin ja viestinnän käännökset